Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Kassa ontmanteld Tros Radar

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 10 van de 10

• kingpin
      kingpin's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.198 Reacties

Thread starters
      01-12-11
      In een oud topic op dit forum heb ik ooit eens gewezen op een uitzending van Tros Radar waarin men, naar later bleek,Tomtom aan de schandpaal probeerde te nagelen.
      Dit bewuste topic dus:
      Tros Radar besteed aandacht aan TomTom
      Werden al eens vraagtekens geplaatst bij de manier waarop Tros Radar zijn onderzoeken liet uitvoeren.
      Komende zaterdag geeft Vara Kassa een onthutsend kijkje in de keuken c.q beerput van Tros Radar.

http://www.speld.nl/2011/11/30/kassa...en-tros-radar/

Kijkt allen en vorm uw eigen mening.
      En misschien rolt er wel een leuke/pittige discussie uit.

"Het gelukkigst is hij die er het minst prijs op stelt het te worden."
      - Godfried Bomans -

• montfort
      Moderator montfort's schermafbeelding
      Moderator
      5.430 Reacties

01-12-11
      Ik ben bang dat er weinig over te zien valt.

• postbus31
      postbus31's schermafbeelding
      Member for Life
      5.755 Reacties

02-12-11
      Maar je hebt wel kans dat het De Telegraaf haalt.

Zal niet de eerste keer zijn

• Gerke
      Moderator Gerke's schermafbeelding
      Moderator
      4.995 Reacties

02-12-11
      En Kassa is wel objectief?

Daar kan je ook een beerput over open trekken

HTC Incredible S, Acer Iconia A500, BeBook Neo, Huawei E5830 , Samsung Galaxy S wifi 5.0

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

02-12-11
      Kassa zie ik te weinig om daar een oordeel over te vellen, maar Radar is echt een sensatie rubriek. Zoals die uitzending over TomTom waarbij men domweg de aanwijzingen van TomTom volgende... Toen ben ik er helemaal op afgeknapt. Men ging nog net niet letterlijk "Rechtdoor OVER de rotonde"
      Elk navigatiepakket is afhankelijk van de kaarten die men aangeleverd krijgt, en in elk navigatiepakket zitten fouten. Maar het werd zo sensationeel neergezet. Iedereen die navigatie gebruikt, gebruikt toch ook nog zijn/haar gezond verstand?

HTC 7Pro

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

02-12-11
      Vindt het nu al een jammer dat het behandeld wordt op zo'n manier. Dat het sensatie is lijkt me duidelijk anders kijkt er bijna niemand en daar gaat het natuurlijk om. Moddergooien is nooit handig en dan vooral het onderwerp waarover het begon...saucijzen broodjes... Tjonge.

Zonder Wrijving geen Glans.....

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

02-12-11
      Oorspronkelijk geplaatst door RobvT

Vindt het nu al een jammer dat het behandeld wordt op zo'n manier. Dat het sensatie is lijkt me duidelijk anders kijkt er bijna niemand en daar gaat het natuurlijk om. Moddergooien is nooit handig en dan vooral het onderwerp waarover het begon...saucijzen broodjes... Tjonge.

Het is inderdaad wel apart dat het beiden consumenten programma's zijn, en dat de een nu de ander gaat afvallen. Volgens mij nog nooit vertoond. Ik vind het ook een vreemde ontwikkeling. Maar laten we eerst de uitzending afwachten, wie weet valt het allemaal wel mee, en is het gewoon een slimme manier van reclame.

HTC 7Pro

• postbus31
      postbus31's schermafbeelding
      Member for Life
      5.755 Reacties

02-12-11
      Euh, is er nu niemand die even de bron van dit opmerkelijke nieuws kritisch bekeken heeft?

*cola en pinda's pakt*

• kingpin
      kingpin's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.198 Reacties

Thread starters
      02-12-11

Euh, is er nu niemand die even de bron van dit opmerkelijke nieuws kritisch bekeken heeft?

*cola en pinda's pakt*

Ik heb het nu ook gezien. Maar we wachten het gewoon af.
      In de Nieuwsbrief die ik van Kassa krijg wordt er niet over gepraat.
      Misschien toch een hoax?
      Ik vrees nu het ergste, in dat geval bied ik mijn excuses aan dat ik jullie blij heb gemaakt met een dooie mus.

"Het gelukkigst is hij die er het minst prijs op stelt het te worden."
      - Godfried Bomans -

• JvanEkris
      JvanEkris's schermafbeelding
      Pocketinfo Guru
      15.193 Reacties

03-12-11
      Oorspronkelijk geplaatst door RonH

Elk navigatiepakket is afhankelijk van de kaarten die men aangeleverd krijgt, en in elk navigatiepakket zitten fouten. Maar het werd zo sensationeel neergezet. Iedereen die navigatie gebruikt, gebruikt toch ook nog zijn/haar gezond verstand?

Alsof het 10.000 stratenboek zo actueel bleef....

Jaap

[URL="http://modernnomads.info"]modernnomads.info[/URL], de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
      WikiMaster [url=http://www.pdatotaal.info/forum/showwiki.php?title=Handleiding:Meer+doen+met+je+Windows+Mobile+telefoon]Nederlandse Windows Mobile Wiki[/url].