Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Ben ermee weg..

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 5 van de 5

• Fritske
      Fritske's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      293 Reacties

Thread starters
      17-11-11
      Na heel lang een trouwe fan te zijn geweest van deze site, en ik spreek toch over ettelijke jaren, ga ik jullie stilletjesaan verlaten. Met mijn Galaxy SII heb ik hier blijkbaar niets meer te zoeken. Het is allemaal Windows 7 wat de klok slaat.

Beetje kortzichtig in deze tijd als je het mij vraagt maarja. In ieder geval heb ik heel veel plezier beleefd hier.

Toedeloe!

Nokia N900

• DeniseM
      DeniseM's schermafbeelding
      Community Manager
      1.103 Reacties

17-11-11
      Beste Fritske,

Jammer om te horen dat je ervandoor gaat. We hebben lang over onze beslissing nagedacht om over te gaan naar een Windows Phone platform, hiermee gaan we juist met de tijd mee omdat er veel sites zijn die over alles schrijven, we konden ons hier niet echt meer mee onderscheiden. Het is Windows geworden omdat veel (oude) leden uit die hoek komen en daardoor is het voor ons een logische keuze.

Mocht je tezijnertijd toch nog overstappen naar een Windows Phone, dan hoop ik je hier weer te mogen verwelkomen. Voel je zeker ook vrij om gewoon mee te blijven doen in het Android forum, dat hebben we niet voor niets behouden. En ik weet zeker dat er nog meer Android gebruikers rondhangen, mezelf daarin meegenomen (heb ook de S2 naast een WIndows Phone).

Groetjes,
      Denise

Always look on the bright side of life..

• Fritske
      Fritske's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      293 Reacties

Thread starters
      19-11-11
      Ok Denise, wanneer ik overstap naar Windows kom ik nog een piepen. Voorlopig nog supertevreden over mijn SII!

Groetjes.

Nokia N900

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

21-11-11
      Oorspronkelijk geplaatst door Fritske

Ok Denise, wanneer ik overstap naar Windows kom ik nog een piepen. Voorlopig nog supertevreden over mijn SII!

Probeer eens een WP7 toestel... zien we je volgende week weer terug!

HTC 7Pro

• MellieMusic
      MellieMusic's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      430 Reacties

21-11-11
      Oorspronkelijk geplaatst door RonH

Probeer eens een WP7 toestel... zien we je volgende week weer terug!

Haha, goeie

iPhone 4 | iPad | Nokia E71 | HTC HD2 | Nokia Lumia 800