Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Morgen de Full Launch van Windows Phone 7 in Nederland.

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 6 van de 6

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

Thread starters
      02-10-11
      In de nacht van maandag op dinsdag is de eer wederom aan CoolBlue om als eerste in Nederland de HTC Radar te mogen verkopen. Om 21.00 \'s avonds zijn genodigden welkom om het event bij te wonen en om twaalf uur \'s nachts worden de eerste HTC Radars verkocht. Tijdens dit Pre-release event is het tevens mogelijk om even met de HTC Titan te kunnen spelen en Pocketinfo is bij dit alles natuurlijk aanwezig om verslag te doen, net als vorig jaar.
      Lees de hele blogpost

• Woef
      Woef's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      628 Reacties

03-10-11
      Leuk om te zien dat CoolBlue zo actief is met Windows Phone.
      Vorig jaar had ik als een van de eerste een HTC Trophy (Vodafone branded). Dit jaar wacht ik nog even. De HTC Titan ziet er leuk uit, ben wel benieuwd hoe dun hij is. De Radar is op papier net een Trophy?
      Ik zou nu graag de Samsung Focus S willen, of een mooi toestel van Nokia

• DeniseM
      DeniseM's schermafbeelding
      Community Manager
      1.103 Reacties

03-10-11
      Ik ben benieuwd hoe druk het wordt vanavond. Ik heb het idee dat er meer mensen wachten op de toestellen van Nokia. Daar ben ik zelf ook erg benieuwd naar. Ik heb de Radar en Titan wel in handen gehad en moet zeggen dat deze ook erg mooi waren. Zelf vond ik de Radar niet heel erg op de trophy lijken.. De dikte van de Titan is trouwens 1 cm.

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

03-10-11
      De Titan komt vanavond niet. Verwachte leverdatum staat op 11-10 bij pdashop. Even geduld nog

• DaMarcus
      DaMarcus's schermafbeelding
      Net begonnen
      12 Reacties

04-10-11
      Er was inderdaad geen Titan te verkrijgen maar eind deze week zijn ze leverbaar.
      Gisteren waren er ~ 50/60 man en dit waren voornamelijk HTC-fans. Navraag leerde dat ze niet kwamen voor WP7 Mango maar voornamelijk voor de HTC Titan. Omdat deze niet leverbaar is, werden deze klanten gecompenseerd met een tegoedbon van 50,-.
      Ik kan er wel meer over vertellen maar dat zien jullie wel terug op de FP

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

04-10-11
      Oorspronkelijk geplaatst door DaMarcus

Omdat deze niet leverbaar is, werden deze klanten gecompenseerd met een tegoedbon van 50,-.

Dat is toch wel een hele aardig geste.
      Ten slotte kan CoolBlue hier niets aan doen.