Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Welke apps mis jij in de marketplace?

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 15 van de 23

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

Thread starters
      30-09-11
      Nav een andere post kwam ik op de volgende vraag: Welke apps mis jij in de marketplace?
      Ik mis onder andere offline navigatie zoals TomTom of Navigon, en Shazam.
      En jullie?

HTC 7Pro

• JvanEkris
      JvanEkris's schermafbeelding
      Pocketinfo Guru
      15.193 Reacties

01-10-11

Nav een andere post kwam ik op de volgende vraag: Welke apps mis jij in de marketplace?<br />
      Ik mis onder andere offline navigatie zoals TomTom of Navigon, en Shazam.<br />
      En jullie?

Shazam, als in de muziek herken dienst? DIe staat al sinds dag 1 in de marketplace....

Jaap

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

01-10-11
      Appie en ABN AMRO saldo app.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

Thread starters
      01-10-11

Shazam, als in de muziek herken dienst? DIe staat al sinds dag 1 in de marketplace....

Als ik zoek op Shazam vindt ie niks...

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

Thread starters
      03-10-11
      En dat was via de telefoon.
      Als ik nu op de computer zoek op de marketplace vindt ie hem ook niet: http://www.windowsphone.com/nl-NL/search?q=shazam
      Wellicht alleen beschikbaar in de US/UK marketplace?

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

03-10-11
      Hmm, ik ben nog niet echt een bestandsverkenner tegengekomen. Dat is iets wat ik wel jammer vind. Mis ook de mogelijkheid om via blauwe tand liedjes te versturen naar andere telefoons.

• JvanEkris
      Pocketinfo Guru
      15.193 Reacties

03-10-11

Appie en ABN AMRO saldo app.

Ja die mis ik ook. Verzoek aan mij: help mee de helpdesks van deze partijen te spammen, want die denken nog steeds dat het platform niet bestaat. Die maken liever iets voor het uitstervende BlackBerry....

Jaap

• JvanEkris
      Pocketinfo Guru
      15.193 Reacties

03-10-11
      Oorspronkelijk geplaatst door RonH

Als ik zoek op Shazam vindt ie niks...

Kan, in de UK versie is hij wel vindbaar. Maar ik ben zelf afgestapt van Shazam, de Bing zoekfunctie doet het net zo goed en is beter bereikbaar (je kunt de zoekfunctie vanaf je lockscreen bereikbaar maken) plus deze kent geen absurde eisen als dat je maximaal 5 nummers per maand mag herkennen voordat je moet dokken.

Jaap

• JvanEkris
      Pocketinfo Guru
      15.193 Reacties

03-10-11

Hmm, ik ben nog niet echt een bestandsverkenner tegengekomen. Dat is iets wat ik wel jammer vind. Mis ook de mogelijkheid om via blauwe tand liedjes te versturen naar andere telefoons.

Bestandsverkenner is een beetje lastig als een applicatie geen bestandsysteem kent. Door de sandbox constructie mag een applicatie niet zijn doos uit, en kan hij dus niet zien wat andere applicaties aan bestanden hebben....

Jaap

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

03-10-11
      @Jaap, ik zie inderdaad de moeilijkheid daarin. Is dat dan ook de reden dat je niet met een simpele swype van e-mail account kunt wisselen (ieder account werkt als eigen app)?

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

Thread starters
      03-10-11

kan, in de UK versie is hij wel vindbaar. Maar ik ben zelf afgestapt van Shazam, de Bing zoekfunctie doet het net zo goed en is beter bereikbaar (je kunt de zoekfunctie vanaf je lockscreen bereikbaar maken) plus deze kent geen absurde eisen als dat je maximaal 5 nummers per maand mag herkennen voordat je moet dokken.

kun je Bing muziek laten herkennen dan?
      Ik was er inmiddels via de website achter dat ie idd alleen in de us/uk marketplace zit.
      Ik heb hem gevonden maar kan hem niet kopen/installeren

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

04-10-11

Bestandsverkenner is een beetje lastig als een applicatie geen bestandsysteem kent. Door de sandbox constructie mag een applicatie niet zijn doos uit, en kan hij dus niet zien wat andere applicaties aan bestanden hebben....
      Jaap

Jailbreak, en dan dit erop.

http://www.1800pocketpc.com/touchxpl...devices/16789/

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

04-10-11
      Jailbreak is dan sideloading wat alleen kan als je Chevron of developer unlocked ben.

• JvanEkris
      Pocketinfo Guru
      15.193 Reacties

04-10-11
      Oorspronkelijk geplaatst door RonH

kun je Bing muziek laten herkennen dan?
      Ik was er inmiddels via de website achter dat ie idd alleen in de us/uk marketplace zit.
      Ik heb hem gevonden maar kan hem niet kopen/installeren

Als je de zoek-voorkeuren op US of UK zet, dan kan hij dat gewoon. Gewoon op vergrootglaasje, en dan het muzieknootje....

Jaap

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

04-10-11

Jailbreak is dan sideloading wat alleen kan als je Chevron of developer unlocked ben.

Chevron lijkt me geen probleem.