Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Welke apps mis jij in de marketplace?

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 16 tot 23 van de 23

1 2

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

04-10-11
      Chevron werkt niet op Mango. Wachten is op Chevron Labs, als het goed is hebben die nog wat in de pijplijn zitten.

http://www.wp7.nl/1425/chevronwp7-la...evronwp7-labs/

Ben zelf dev unlocked dus voor mij geen probleem.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

Thread starters
      04-10-11
      Oorspronkelijk geplaatst door JvanEkris

Als je de zoek-voorkeuren op US of UK zet, dan kan hij dat gewoon. Gewoon op vergrootglaasje, en dan het muzieknootje....

Helaas werkt dat bij mij niet, die truc had ik al geprobeerd, nav een tip op 'het andere wp7 forum'
      Het blijkt te liggen aan je LiveID: de anderen hadden een Engelse en Duitse LiveId, en dan heb je die optie wel.
      Als ik de zoek-voorkeur op US of UK zet, krijg ik alleen Scout erbij. (maar die vind trouwens ook niks...)

Ik ben bang dat het met (muziek)rechten te maken heeft, aangezien Bing je dan ook gelijk de gelegenheid geeft het nummer in hun MarketPlace te kopen?

• JvanEkris
      JvanEkris's schermafbeelding
      Pocketinfo Guru
      15.193 Reacties

04-10-11
      Oorspronkelijk geplaatst door RonH

Ik ben bang dat het met (muziek)rechten te maken heeft, aangezien Bing je dan ook gelijk de gelegenheid geeft het nummer in hun MarketPlace te kopen?

Weet ik niet, want hij herkent ook muziek die niet in de marketplace te krijgen is. Dus dat zou niet uit mogen maken volgens mij. Maar aan de andere kant zou het me niets verbazen als juristen er wat slechts van vinden.....

Jaap

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

Thread starters
      04-10-11
      Wel jammer dat ie het bij mij niet doet.
      En des te meer frustrerend dat anderen die optie wel gewoon hebben.
      Waarom al die verschillen?
      Ik kan me voorstellen dat mensen daarom echt afknappen op wp7...

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.962 Reacties

08-10-11
      Ron, dit ondervond ik ook. Op mijn Omnia 7 had ik een US Live account, en Bing Audio werkte prima. Nu op mijn HTC Radar heb ik een NL Live account, en zijn Bing Scout en Bing Audio weggevallen.
      Met name Bing Audio vind ik een groot, groot gemis, aangezien ook Shazam niet te verkrijgen is in de NL Marketplace.

Grrrrrr.

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.962 Reacties

08-10-11
      Oh, en de officiele Twitter-applicatie mis ik ook in de NL Marketplace.... *zucht*

• wittepijl
      Nieuw Lid
      5 Reacties

09-12-11

Nav een andere post kwam ik op de volgende vraag: Welke apps mis jij in de marketplace?
      Ik mis onder andere offline navigatie zoals TomTom of Navigon, en Shazam.
      En jullie?

ik mis de spraakherkenning is alleen in andere taal beschikbaar en de lettergroote voor bv smsen

• Fons Sluiter
      Is al aardig op weg
      241 Reacties

09-12-11
      Pocket Informant. Jarenlang gebruikt op mijn iPhone en nog altijd in gebruik op mijn iPad.

HTC Titan

1 2