Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Windows Mobile museum in de kast

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 15 van de 20

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

Thread starters
      20-09-11
      Ik ben al jaren een Windows Mobile gebruiker en heb boven op zolder in de kast nog altijd een hele verzameling PDA-phones, Smartphones en Pocket-PC\'s liggen met m\'n favoriete OS erin. Met nog altijd het plan er een mooie vitrine of plank mee in te richten. Maar zoals met zoveel ideeën schiet het ook hiermee niet erg op en liggen al mijn collectors items in een schoenendoos tussen de bordspellen en administratie mappen.
      Lees de hele blogpost

• DeniseM
      DeniseM's schermafbeelding
      Community Manager
      1.103 Reacties

20-09-11
      Wauw wat een verzameling! Dat heb ik nog nooit bij iemand gezien haha. Gebruik je er ook nog weleens 1?

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

Thread starters
      20-09-11
      De Qtek 8500 verlaat nog weleens de kast, ze werken verder allemaal nog op de O2 XDa na....die is helaas ....

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.962 Reacties

20-09-11
      Heb alleen een Treo Pro en een iPAQ 1940 in de kast. Die laatste was wel legendarisch zeg.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

20-09-11
      Bij mij is toch wel het meeste verdwenen hoor.
      Zeker in de tijd dat ik om de 3 a 6 maanden een nieuw toestel had, ging de "oude" er snel weer uit om de nieuwe te bekostigen.

Ik heb nog een Diamond, HTC Wizard, TyTNII liggen op de plank.
      En sinds kort mijn Touch Pro2, die ik nog even niet weg wil doen totdat mijn HTC 7Pro het helemaal goed doet (Wacht op Mango update en NL Marketplace).

Maar ik heb dus ook een HTC hart, en ze behoorlijk gesponsord het afgelopen decenium.

• Wouter
      Wouter's schermafbeelding
      Pocketinfo Guru
      7.113 Reacties

20-09-11
      Allemachtig. Naar aanleiding van dit artikel ben ik zelf ook is even gaan neuzen.. en ik heb toch ook nog een flinke bak liggen. Moet daar is doorheen gaan en kijken wat nog werkt uberhaubt

• Bing
      Bing's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      679 Reacties

20-09-11
      Ik heb alles nog, qtek 8020, qtek 9100, 2 * diamond, hd2 zelfs en nog iets van HP zonder telefoon er op.

Tegen de tijd dat ik het wil verkopen is het niets meer waard. Overigens heb ik HTC (Qtek) nu in de steek gelaten en naar de Iphone gegaan.

• nissensp
      nissensp's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      867 Reacties

20-09-11
      Ik heb ook alles nog. Zelfs mijn Psion 5 die ik een tijdje geleden heb nog iemand zijn database over te zetten!!

Patrick

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

Thread starters
      20-09-11

Ik zie dat bij het initiële regaeer veld het niet mogelijk is plaatjes toe te voegen in je reactie, het is echt via de standaard BB code wel te doen. Tevens als je een reactie plaatst en deze daarna wijzigd is de optie tot het toevoegen van een plaatje er ook.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

20-09-11
      Een plaatje maken... Ik weet bij God niet meer waar ik ze allemaal heb liggen!

• Rick94
      Is al aardig op weg
      61 Reacties

20-09-11
      Ik heb alleen de HTC Touch Pro, HTC Touch Pro 2 en de HTC HD2

• stienoo
      Is al aardig op weg
      102 Reacties

20-09-11
      Mijn geschiedenisch:
      -HTC Pharos (Nieuw)
      -HTC Touch Dual (Zelf nieuw scherm in gestoken)
      -HTC Diamond (2dehands)
      -Samsung Omnia (geruild tege dual en dan een nieuwe touchscreen)
      -HTC Desire (Nieuw)
      Dit is toch al een heel lijstje voor een 16-jarige denk ik :O
      De eerste 4 zijn wel allemaal op een jaar gepasseerd, de Disre heb ik nu al 1,2 jaar dus het wordt stillaan tijd voor een nieuwe
      Buite de Desire zijn ze wel allemaal weg wegens finnanciële redene, ik heb wel al getwijfeld om toch nog een diamond (of dergelijk) te kope voor een paar tientjes om toch nog een wm toestel te hebbe

• Roel
      Roel's schermafbeelding
      Redactielid
      7.943 Reacties

20-09-11
      Heb bijna alle toestellen ook in mijn bezit gehad maar vaak ook in bruikleen (reviews) of ik heb ze verkocht om te upgraden. Wat ik heb bewaard is mijn allereerste Pocket PC de Casio E-125 dus een museum kun je het bij mij thuis niet noemen........

• huplahoi
      huplahoi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.275 Reacties

20-09-11
      Hier ook geen museum hoor, verkocht ze telkens opnieuw om het wat deftig te houden...

• postbus31
      postbus31's schermafbeelding
      Member for Life
      5.755 Reacties

20-09-11
      Nope, ook hier geen museum. Doordat ik de nieuwste toestellen meestal al erg snel in bezit had kon ik ze na de "speel-priode" altijd weer goed verkopen.
      Enige twee die overgebleven zijn: SPV E100 en E200 beide inclusief dock. Overigens is de E100 een speciale Spyker edition inclusief een schaalmodel en een koffer gemaakt van hetzelfde aluminium als het dashboard van een Spyker Collectors item (deze dus: http://www.pocketinfo.nl/update-oran...krijgbaar-1777 )

Eerlijk gezegd heb ik de in al die jaren zoveel WM toestellen gehad dat ik het overzicht kwijt ben. enkele hoogtepunten waren de SPV-reeks, Qtek 9100 en Samsung Blackjack