Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Goede weekendplannen?

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 15 van de 26

• DeniseM
      DeniseM's schermafbeelding
      Community Manager
      1.103 Reacties

Thread starters
      09-09-11
      Het is weekend! Hier duik ik lekker de kroeg in. Morgen een dagje natuur gepland, verder uitrusten en verder met Dexter (verslavend!).
      Wat zijn jullie plannen?
      Goed weekend!

Always look on the bright side of life..

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

09-09-11
      Vanavond de wekelijkse poker avond. Morgen verjaardag en zondag relaxen en FCU kijken op Eredivisie live.

Have fun!!!

• psbb
      psbb's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.305 Reacties

09-09-11
      Wedstrijd voetballen is afgelast ivm slechte velden (ben leider) Kan dus nu mooi de Ducati pakken en een stuk gaan toeren. Wordt mooi weer

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

09-09-11
      Werken .... of eigenlijk (-;

• Jazzamataz
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

09-09-11
      Oorspronkelijk geplaatst door DeniseM

en verder met Dexter (verslavend!).

Moet je eens gaan beginnen aan Breaking Bad. Echt een goede serie!!!

• aevries
      aevries's schermafbeelding
      Member for Life
      2.910 Reacties

09-09-11
      In hett kader van: als ik weet waar je bent, dan kan ik......... Wil ik jullie wel waarschuwen om niet al te vrijgevig te zijn waar je uithangt. Je weet nooit wie er mee leest.

Of ben ik nu slecht denkend

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

09-09-11
      Bwaah werken en studeren. Maar vanavond even relaxen. @in het kader van wat AE de vries bedoeld, we vertellen toch geen locaties?

• aevries
      aevries's schermafbeelding
      Member for Life
      2.910 Reacties

09-09-11
      Dat klopt, maar via google en andere websites ben je snel te traceren. Woon je toevallig in tilburg, sluit mooi aan bij de HBO wat je wilde doen. Den Bosch is niet zo ver weg van tilburg.

Ik heb gezien dat je op hyves zit, facebook, twitter en je twitter account maar 0.21 cent waard is. Je hebt ook wat gedaan voor KWF, met een zekere Linda?

• Jazzamataz
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

10-09-11
      Tegenwoordig kan je alles over iedereen vinden.

• Paddy31
      Paddy31's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      1.442 Reacties

10-09-11
      tja, aevries heeft een goed punt. Het inbrekersgilde maakt gretig gebruik van de informatie die mensen zonder nadenken op social media kwakken. In de regel meld ik (bijv. op Facebook) alleen wat ik gedaan heb en nooit wat ik ga doen.

Maar goed.. Ik hoop vandaag te genieten van een zonnige dag! Daarna wordt het weer wederom slechter en ik zag gisteren op het nieuws dat er een orkaan deze kant op komt? Gezellig, nog meer herfstweer!

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

10-09-11
      ingaande op onderstaande, lang niet alles klopt. Ik heb. begrip voor je punt maar mijn privacy is me min of meer lief. Ik heb geen hyves, mijn facebook is alleen te bezichtigen als directe vriend, mijn twitter heb ik aangemaakt ivm pocketinfo en daar publiceer ik geen locaties en dergelijke op. Ik heb niets met het KWF en de enige Linda die ik ken is niet meer dan een vage kennis. Je hebt gelijk dat je met goed zoeken best ver komt is mij duidelijk maar daar ben ik (en ik hoop ook anderen) me zeker van bewust. In welke stad ik woon weten helaas meer mensen dan me lief is. Maar in dat kader maak ik mij meer zorgen over al die registratie formulieren en de onrelevante informatie die je daar moet opgeven dan om sociale media.

Dat klopt, maar via google en andere websites ben je snel te traceren. Woon je toevallig in tilburg, sluit mooi aan bij de HBO wat je wilde doen. Den Bosch is niet zo ver weg van tilburg.<br />
      <br />
      Ik heb gezien dat je op hyves zit, facebook, twitter en je twitter account maar 0.21 cent waard is. Je hebt ook wat gedaan voor KWF, met een zekere Linda?

• psbb
      psbb's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.305 Reacties

10-09-11
      Heb alleen maar rondjes om het huis gereden. Veel te bang dat er werd ingebroken.........

• DeniseM
      DeniseM's schermafbeelding
      Community Manager
      1.103 Reacties

Thread starters
      12-09-11
      Oorspronkelijk geplaatst door psbb

Heb alleen maar rondjes om het huis gereden. Veel te bang dat er werd ingebroken.........

Haha.. Hopelijk heb je een heeel groot huis dan!

• joke_name
      joke_name's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      657 Reacties

24-09-11
      Gaat iemand nog spannend dingen doen dit week.

Ik heb vannacht de hele nacht gewerkt van 20.00 tot 04.30 lag pas om 05.30 te slapen maar ben nu al weer werken wel met laptop in bed . Morgen een introductiedag van een kamp voor zieke kinderen waarmee ik elk jaar mee ga. Vandaag lekker relaxen.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

24-09-11
      Ik ben bezig met alle virtuele machines van VMware naar Hyper-V om te zetten.
      Maar gaat zooo traag.
      En natuurlijk de F1 van Singapore: Vrije training, Kwalificatie en de Race op zondag natuurlijk!