ingaande op onderstaande, lang niet alles klopt. Ik heb. begrip voor je punt maar mijn privacy is me min of meer lief. Ik heb geen hyves, mijn facebook is alleen te bezichtigen als directe vriend, mijn twitter heb ik aangemaakt ivm pocketinfo en daar publiceer ik geen locaties en dergelijke op. Ik heb niets met het KWF en de enige Linda die ik ken is niet meer dan een vage kennis. Je hebt gelijk dat je met goed zoeken best ver komt is mij duidelijk maar daar ben ik (en ik hoop ook anderen) me zeker van bewust. In welke stad ik woon weten helaas meer mensen dan me lief is. Maar in dat kader maak ik mij meer zorgen over al die registratie formulieren en de onrelevante informatie die je daar moet opgeven dan om sociale media.
Dat klopt, maar via google en andere websites ben je snel te traceren. Woon je toevallig in tilburg, sluit mooi aan bij de HBO wat je wilde doen. Den Bosch is niet zo ver weg van tilburg.<br />
<br />
Ik heb gezien dat je op hyves zit, facebook, twitter en je twitter account maar 0.21 cent waard is. Je hebt ook wat gedaan voor KWF, met een zekere Linda?