Ik ben mijn bereikbaarheidsdienst nu even kwijt. Een collega neemt het vandaag en morgen even over. Morgen ben ik vrij. Ik weet dus wat het is om bij nacht en ontij gebeld te worden voor een ICT storing. De 112 meldkamer moet blijven draaien en ook de andere diensten die buiten kantoortijden nodig zijn om de "burger" te kunnen helpen als deze hulp nodig heeft op het gebied van brand. In behartig de ICT omgeving voor de brandweer en ambulancedienst. De politie word door een andere ICT beheer organiatie opertationeel gehouden.
Het overnemen door een collega doet hij omdat ik in Leiden woon en wij Leidenaren lekker het Leids ontzet gaan vieren. Het 3 october feest. Dit feest bestaat dit jaar 125 jaar. Dus willen jullie ook nog even feesten kijk dan even op:
http://leiden-info.com/evenementen/3...amma-3oktober/ Het feest is, zoals je kan zien, al een paar dagen bezig. Je mag ook als niet Leidenaar meedoen met het feest.
Het enige wat mij nu een beetje tegenhoud is een, volgens mij, keel ontsteking die ik nu heb. Erg veel pijn in mijn keel en slikken doet erg zeer. Dus maar wat matig zijn met het feesten, maar wel gaan genieten.