Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Nieuw? Stel jezelf voor!

• Plaats een reactie
    Tags: voorstellen
    Share |

Resultaten 1 tot 5 van de 5

• DeniseM
      DeniseM's schermafbeelding
      Community Manager
      1.103 Reacties

Thread starters
      15-08-11
      Nieuw bij Pocketinfo? Welkom! Vertel wat meer over jezelf en maak kennis met de andere leden. We wensen je veel plezier op het forum!

Dit topic is een vervolg op het eerdere voorsteltopic.

• Djoris
      Nieuw Lid
      1 Reacties

16-08-11
      Hey allemaal! Hoewel ik hier al een tijdje rond surf, heb ik nog nooit eerder een reactie achter gelaten. Maar sinds jullie redesign en focus op Windows Phone wil ik graag wat meer actief worden. Ik zelf ben vooral geinteresseerd in entertainment op de WP. Hebben jullie eigenlijk al een apart forum voor Zune?

• DeniseM
      DeniseM's schermafbeelding
      Community Manager
      1.103 Reacties

Thread starters
      16-08-11
      Hi Djoris,
      Welkom bij Pocketinfo en leuk dat je een reactie achterlaat. We hebben momenteel geen apart forum voor Zune, maar we kunnen hier in de toekomst altijd eens naar kijken. We wensen je veel plezier op het forum!

• betuwegirl
      Nieuw Lid
      1 Reacties

2 Weken geleden
      Hoi iedereen, houd me al even bezig met computers en sinds kort probeer ik onze navigatie, die ik vermoedelijk zelf om zeep heb geholpen, weer aan de praat te krijgen. Na diverse naspeuringen op het www kwam ik gisteravond op jullie forum terecht en hoop hier wat wijzer te worden. Heb ook diverse tips gevonden maar nog niet wat ik echt zocht. Maar de volhouder vind, toch? Hebben jullie toevallig ook een forum voor de nav van route 66 chicago 7000/9000?

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

2 Weken geleden
      Oorspronkelijk geplaatst door betuwegirl

Hoi iedereen, houd me al even bezig met computers en sinds kort probeer ik onze navigatie, die ik vermoedelijk zelf om zeep heb geholpen, weer aan de praat te krijgen. Na diverse naspeuringen op het www kwam ik gisteravond op jullie forum terecht en hoop hier wat wijzer te worden. Heb ook diverse tips gevonden maar nog niet wat ik echt zocht. Maar de volhouder vind, toch? Hebben jullie toevallig ook een forum voor de nav van route 66 chicago 7000/9000?

Jazeker http://forum.pocketinfo.nl/f285/merk...andere-merken/, daar kun je je vraag stellen mbt navigatie.....

Zonder Wrijving geen Glans.....