Ik heb even gekeken op de site van TomTom. Navigator 6 is beschikbaar voor de Nokia E50, E61, E70, N73 en N80. Navigator 7 is niet meer geschikt voor Nokia telefoons. TomTom mobile en TomTom mobile 5 worden niet meer geleverd. Hierover staat ook geen informatie op de website. Dus denk ik dat het niet meer mogelijk is om TomTom op jouw telefoon te zetten. Zelf gebruik ik op mijn Nokia N8 de route navigatie van Nokia zelf. Deze is gratis te gebruiken. Daarnaast heb ik een los apparaat van TomTom.
Ik hoop dat ik je dan hiermee geholpen heb.
Bedankt,
Maar zo zie je dat het toch moeilijker is dan verwacht, ik vind er ook niet veel over.
Blijkbaar zijn er niet zoveel E75 gebruikers meer, althans die een andere navigatie gebruiken dan Sygic. Die kaarten zijn toch ook al lang niet meer up-to-date? Alles is oude meuk, moet je zo opletten dat je geen nieuwe rotonde of straat mist, en er zijn er hier heel wat bij gekomen in de laatste jaren.
Snelwegen vermijden vind ik een handige optie, die uiteraard de meesten weer niet zullen gebruiken.
Ik weet niet of ik nog ergens een TT6 kan vinden, weet alleen niet welke kaarten daarbij moeten, want de nieuwste zal denk ik niet gaan, maar weet ik zo niet.