Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 1 tot 10 van de 10
Wanneer ik updates van Marketplace download dan krijg ik de melding: " Er worden nu geen downloads uitgevoerd...." Vanmiddag gaf Marketplace aan dat er 5 updates waren. Ik heb de updates uitgevoerd. 2 app's werden geupdated, drie bleven in het meldscherm staan met bovengenoemde melding. Waar zit het probleem?
Windows Phone 7.5, HTC Titan. Gaat om NU.nl, Verbindngsinstellingen en Verbonden Media.
Problemen in je verbinding?
Download je via wifi?
Ik had iets soortgelijks, bleek een rot glasvezelmodem te zijn.
Problemen in je verbinding?
Download je via wifi?
Ik had iets soortgelijks, bleek een rot glasvezelmodem te zijn.
Ik download inderdaad via wifi. Alle andere programma's updaten wel probleemloos.
De update is dan wel al goedgekeurd en geplaatst, maar het duurt nog tot 48h voordat de nieuwe versie door het internet is overgenomen, zie: App Update - Marketplace issue - No Downloads in Progress - App Hub Forums:
]Sometimes it takes a 24 to 48 hours for the app and the screenshot images to propagate and appear on the marketplace. We apologize for the delay
De update is dan wel al goedgekeurd en geplaatst, maar het duurt nog tot 48h voordat de nieuwe versie door het internet is overgenomen, zie: App Update - Marketplace issue - No Downloads in Progress - App Hub Forums:
]Sometimes it takes a 24 to 48 hours for the app and the screenshot images to propagate and appear on the marketplace. We apologize for the delay
Probleem opgelost door de Titan terug te zetten naar fabrieksinstellingen en app's opnieuw te installeren. Loopt weer als een zonnetje.
Probleem opgelost door de Titan terug te zetten naar fabrieksinstellingen en app's opnieuw te installeren. Loopt weer als een zonnetje.