Logo
Venster sluiten
InSided Media

• " Er worden nu geen downloads uitgevoerd..."

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 10 van de 10

• Fons Sluiter
      Fons Sluiter's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      241 Reacties

Thread starters
      17-01-12

Wanneer ik updates van Marketplace download dan krijg ik de melding: " Er worden nu geen downloads uitgevoerd...." Vanmiddag gaf Marketplace aan dat er 5 updates waren. Ik heb de updates uitgevoerd. 2 app's werden geupdated, drie bleven in het meldscherm staan met bovengenoemde melding. Waar zit het probleem?

HTC Titan

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      636 Reacties

17-01-12

Welk toestel? Welke apps? Welk OS?

Zonder Wrijving geen Glans.....

• Fons Sluiter
      Is al aardig op weg
      241 Reacties

Thread starters
      17-01-12

Windows Phone 7.5, HTC Titan. Gaat om NU.nl, Verbindngsinstellingen en Verbonden Media.

HTC Titan

• Gerke
      Moderator Gerke's schermafbeelding
      Moderator
      4.975 Reacties

18-01-12

Problemen in je verbinding?
      Download je via wifi?
      Ik had iets soortgelijks, bleek een rot glasvezelmodem te zijn.

HTC Incredible S, Acer Iconia A500, BeBook Neo, Huawei E5830

• Fons Sluiter
      Is al aardig op weg
      241 Reacties

Thread starters
      18-01-12

Problemen in je verbinding?
      Download je via wifi?
      Ik had iets soortgelijks, bleek een rot glasvezelmodem te zijn.

Ik download inderdaad via wifi. Alle andere programma's updaten wel probleemloos.

HTC Titan

• Gerke
      Moderator Gerke's schermafbeelding
      Moderator
      4.975 Reacties

18-01-12

Oorspronkelijk geplaatst door Fons Sluiter

Ik download inderdaad via wifi. Alle andere programma's updaten wel probleemloos.

Vraag eens aan de buren of je het via hun verbinding mag proberen.
      Bij mij werkte het meeste gewoon, maar zodra een pakketje met een bepaalde header binnenkwam ging het fout.

HTC Incredible S, Acer Iconia A500, BeBook Neo, Huawei E5830

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.845 Reacties

4 Weken geleden

De update is dan wel al goedgekeurd en geplaatst, maar het duurt nog tot 48h voordat de nieuwe versie door het internet is overgenomen, zie: App Update - Marketplace issue - No Downloads in Progress - App Hub Forums:

]Sometimes it takes a 24 to 48 hours for the app and the screenshot images to propagate and appear on the marketplace. We apologize for the delay

Google maar eens op "no downloads in progress" en Marketplace, het blijkt een bug in de Marketplace te zijn. Bij sommigen lukt updaten helemaal niet (meer). Een workaround is om de app niet te updaten maar te de-installeren en opnieuw te installeren.

HTC 7Pro

• Fons Sluiter
      Is al aardig op weg
      241 Reacties

Thread starters
      4 Weken geleden

De update is dan wel al goedgekeurd en geplaatst, maar het duurt nog tot 48h voordat de nieuwe versie door het internet is overgenomen, zie: App Update - Marketplace issue - No Downloads in Progress - App Hub Forums:

]Sometimes it takes a 24 to 48 hours for the app and the screenshot images to propagate and appear on the marketplace. We apologize for the delay

Google maar eens op "no downloads in progress" en Marketplace, het blijkt een bug in de Marketplace te zijn. Bij sommigen lukt updaten helemaal niet (meer). Een workaround is om de app niet te updaten maar te de-installeren en opnieuw te installeren.

Ron,
      Bedankt voor de tip..... alleen nu heb ik NU.nl verwijderd en opnieuw geinstalleerd en krijg vervolgens de melding:
      Deze app is ontworpen voor een nieuwere versie van Windows Phone. Sluit uw telefoon aan op uw computer en ......... enz.
      Als ik controleer op updates dan krijg ik te zien dat ik de laatste versie van Windows Phone heb ( versie 07.10.07740.03). Volgens Marketplace heb ik de laatste versie, mijn Titan zegt van niet......

HTC Titan

• Fons Sluiter
      Is al aardig op weg
      241 Reacties

Thread starters
      3 Weken geleden

Probleem opgelost door de Titan terug te zetten naar fabrieksinstellingen en app's opnieuw te installeren. Loopt weer als een zonnetje.

HTC Titan

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.845 Reacties

3 Weken geleden

Oorspronkelijk geplaatst door Fons Sluiter

Probleem opgelost door de Titan terug te zetten naar fabrieksinstellingen en app's opnieuw te installeren. Loopt weer als een zonnetje.

Poeh, da's wel rigoreus, daaar zou ik niet gelukkig van worden!
      In ieder geval wel prettig voor je dat ie het weer doet.

HTC 7Pro