Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Meldingen W7 Telefoon

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 4 van de 4

• paranoid_raver
      paranoid_raver's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      2 Reacties

Thread starters
      15-01-12
      ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een HTC Trophy Windows 7 Phone.

Maar als ik een melding krijg via Whatsapp of krijg een mailtje binnen dan laat hij deze pas zijn als ik hem van de screensaver of uit zijn slaapstand haal.

Dit is best irritant want het lijkt wel of hij alle verbindingen uitschakeld als hij word gelocked (energiebesparing ofzo)

Is het mogelijk om je telefoon zo in te stellen dat hij een melding geeft wanneer je een berichtje binnen krijg?

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

15-01-12
      Dit hoort je telefoon standaard te doen. De energiebesparing is in te stellen bij bijterijbesparing maar dat zou niet zo selectief moeten werken. Probeer bij about even de fabrieksinstellingen te gebruiken als het probleem zich blijft voordoen (dan ben je wel al je gegevens kwijt dus even back-uppen met zune). Hoop dat je hier iets mee kan.

Searching the stars behind the clouds in the middle of the day.

• paranoid_raver
      paranoid_raver's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      2 Reacties

Thread starters
      15-01-12

Dit hoort je telefoon standaard te doen. De energiebesparing is in te stellen bij bijterijbesparing maar dat zou niet zo selectief moeten werken. Probeer bij about even de fabrieksinstellingen te gebruiken als het probleem zich blijft voordoen (dan ben je wel al je gegevens kwijt dus even back-uppen met zune). Hoop dat je hier iets mee kan.

Het resetten van de telefoon werkt niet. en de energiebesparing staat uit.

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

15-01-12
      En het probleem blijft bestaan? Vreemd, heb iets dergelijks nog niet voorbij zien komen op de toestellen die ik gehad heb. Klinkt als een softwarefout. Je kunt denk ik twee dingen doen.
      1. Terug naar de winkelier.
      2. Wachten op de volgende update en hopen dat hij dan wel werkt.
      Ik zou niet weten hoe je het anders moet oplossen.

Searching the stars behind the clouds in the middle of the day.