Logo
Venster sluiten
InSided Media

• over pda op cf gps hi 302e ontvanger

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 6 van de 6

• haico111
      haico111's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      2 Reacties

Thread starters
      14-12-11
      ik heb een hp ipaq h 2400 heb daar tom tom erop zitten met een Originele tomtom gps dat deed het goed totdat de gps ontvanger kapot ging ik heb een andere gps ontvanger gekocht een cf gps hi-302e heb de programma geinstalleerd maar krijg een foutmelding op mijn pda the program jou have installed may not display properly because it was designed for a previous version of windows mobile software wat doe ik fout of is de programma niet goed en waar kan ik wel de goede programma vinden

alvast bedank

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

15-12-11
      Je hebt een te oude driver, bedoeld voor een oudere WM versie. Maar waar je nu nog een driver kan vinden voor zo'n GPS.
      Het is al heel erg oud, al jaren hebben de apparaten een GPS intern, en heb je daar ook geen driver meer voor nodig. Ik snap dat je je set wil blijven gebruiken, maar ik wens je veel succes met het zoeken naar een geschikte driver.

HTC 7Pro

• Gerke
      Moderator Gerke's schermafbeelding
      Moderator
      4.995 Reacties

15-12-11
      Google is your friend

http://www.google.nl/search?q=hi-302...ient=firefox-a

HTC Incredible S, Acer Iconia A500, BeBook Neo, Huawei E5830 , Samsung Galaxy S wifi 5.0

• haico111
      haico111's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      2 Reacties

Thread starters
      15-12-11
      heb gezocht op internet maar kon geen driver vinden kunnen jullie mij een link geven naar de goede site met de driver

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

15-12-11
      Zoals al eerder gezegd, het spul wat je gebruikt is echt al heel erg oud. Je zult echt goed je best moeten doen om daar nog een driver voor te vinden. Of je koopt een nieuw toestel

HTC Titan

• Gerke
      Moderator Gerke's schermafbeelding
      Moderator
      4.995 Reacties

15-12-11
      Hoe goed heb je gezocht dan?
      Gewoon op de Haicom Site zoals in mijn google search?
      http://www.haicomeurope.com/support.shtml

HTC Incredible S, Acer Iconia A500, BeBook Neo, Huawei E5830 , Samsung Galaxy S wifi 5.0