Logo
Venster sluiten
InSided Media

• WLM uit en FB chat aan?

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 4 van de 4

• Tiemen_S
      Tiemen_S's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      8 Reacties

Thread starters
      04-12-11
      Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen eindelijk de Nokia Lumia 800 kunnen kopen en ben echt hartstikke tevreden (ook niet gek als je van een HTC TP2 komt)!

Het enige "minpunt" is dat ik hem zo vaak uit mijn broekzak haal om ermee te spelen dat de batterij soms wat kort mee kan gaan. Daarom wilde ik gaan proberen om zoveel mogelijk dingen die ik niet gebruik niet te laten syncen. Ik vind het bijvoorbeeld prima dat mijn Facebook chat op online blijft staan, maar volgens mij staat Live Messenger dan ook de hele dag te loeien. Dat is voor mij echt niet meer nodig aangezien ik dat gebruikte toen ik nog een puber was, maar nu toch echt niet meer. Facebook chat gebruik ik daarentegen veel meer. Nu is voor Facebook chat een aparte toggle beschikbaar, maar ik zou zo graag ergens een toggle vinden voor Live Messenger.

Weet iemand hier een trucje voor?

Ik hoef ook mijn Live Mail NIET te syncen, ik gebruik heel mijn Live account echt alleen nog maar voor SkyDrive en Zune.

Bij voorbaat dank!

Tiemen

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

04-12-11
      Voor zover aan mij bekent, niet mogelijk. Het is of WLM of beide maar geen tussenweg. Tenzij je ze beiden deactiveerd en een losse applicatie download voor de facebookchat in de marktplaats. (en die zijn er genoeg).

Searching the stars behind the clouds in the middle of the day.

• Tiemen_S
      Tiemen_S's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      8 Reacties

Thread starters
      05-12-11
      Aan dat soort oplossingen weiger ik voorlopig te beginnen. Dan koop je een WP toestel met de naar mijn mening briljante hub-aanpak en dan ga je alsog aan afzonderlijke apps beginnen. Voor WhatsApp heb ik een uitzondering gemaakt (hoop dat die binnenkort gewoon geïntegreerd wordt), maar dan zal ik WLM voorlopig maar voor lief nemen en die contacten maar eens opschonen...

In ieder geval wel bedankt voor je reactie!

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

05-12-11
      Graag gedaan. Goed te lezen dat je zo tevreden bent over je telefoon. . Dat van whatsapp kun je wel vergeten helaas. Mijn ervaring met Whatsapp is dat ze dat nooit gaan toestaan.
      Maar wie weet. Ik heb er vaker naast gezeten

Searching the stars behind the clouds in the middle of the day.