Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Welke wp7 marketplace is het beste voor ons Nederlanders??

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 4 van de 4

• jfcc58
      jfcc58's schermafbeelding
      Net begonnen
      8 Reacties

Thread starters
      26-11-11
      Ik zit met mijn HTC Titan op de Britse marketplace (live account met .com). Nu zie ik steeds vaker dat er vooral Nederlandse applicaties niet geschikt zijn voor mijn toestel (zegt Marketplace) en die ik dus niet kan installeren. Moet ik daarom overschakelen naar de Nederlandse Marketplace? Zonde van mijn aangekochte apps, maar ik hoop natuurlijk toch dat ik straks zoveel mogelijk in het Nederlands kan kopen. Maar een app als bijvoorbeeld Nu.nl was tot voor kort nog niet te downloaden in de Nederlandse MP.
      Hoe zit dit? Is het (al) slimmer om aan de Nederlandse MP te koppelen? Wat is het verschil tussen de verschillende nationale mp's? Wie kan er meer over vertellen?

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

26-11-11
      Ik werk op beide met 2 verschillende live id's. Je bent idd je gekochte apps kwijt als je switcht. Bijna alle apps worden tegewoordig in iedere MP gepublisht door de ontwikkelaars. Er zijn er een aantal waarvan ik zeker weet dat die niet in de NL MP beschikbaar zijn (Shazam, goed alternatief hiervoor is Soundhound en ook Google Search, alternatief is de mobiele webpage te pinnen op je homescreen (Tip van RonH)). Apps als NU.nl en andere bekende apps zijn al beschikbaar in de NL MP.

Het gevaar is als je lang wacht met overgaan dat je aan het eind vd rit veel geld hebt uitgegeven aan apps in de UK MP en je dan 'moet' switchen, omdat bv je creditcard, bij vernieuwing niet meer door de check heenkomt o.b.v. Een buitelands adres.

HTC Titan

• JvanEkris
      JvanEkris's schermafbeelding
      Pocketinfo Guru
      15.193 Reacties

27-11-11
      Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz

Het gevaar is als je lang wacht met overgaan dat je aan het eind vd rit veel geld hebt uitgegeven aan apps in de UK MP en je dan 'moet' switchen, omdat bv je creditcard, bij vernieuwing niet meer door de check heenkomt o.b.v. Een buitelands adres.

Dat is mijn angst ook. Misschien toch maar eens met een aantal mensen een dringende vraag uitzetten bij Microsoft dat we moeten kunnen verhuizen????

Jaap

[URL="http://modernnomads.info"]modernnomads.info[/URL], de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
      WikiMaster [url=http://www.pdatotaal.info/forum/showwiki.php?title=Handleiding:Meer+doen+met+je+Windows+Mobile+telefoon]Nederlandse Windows Mobile Wiki[/url].

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

28-11-11
      Oorspronkelijk geplaatst door JvanEkris

Misschien toch maar eens met een aantal mensen een dringende vraag uitzetten bij Microsoft dat we moeten kunnen verhuizen????

Dat zou wel heel prettig zijn!!

HTC 7Pro