Logo
Venster sluiten
InSided Media

• HTC Titan met windows 7.5 Mango

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 4 van de 4

• wil59
      wil59's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      1 Reacties

Thread starters
      06-11-11
      Kan ik en zo ja hoe? contactpersonen van mijn nieuwe HTC Titan met windows 7.5 Mango via Bleu Tooth allemaal selecteren en dan verzenden naar mijn Carkit?
      Wil

• Paddy31
      Paddy31's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      1.442 Reacties

06-11-11
      Grofweg breng je eerst de verbinding met je carkit tot stand, door bluetooth in te schakelen en de pincode van je carkit op je telefoon in te tikken. Afhankelijk van de carkit die jij hebt, kunnen contactpersonen automatisch worden overgezet, of zul je dit handmatig moeten doen. Raadpleeg de handleiding van je carkit voor de exacte beschrijving. Of vermeld welk merk en type carkit jij gebruikt. Wellicht dat iemand met hetzelfde type een beter antwoord op je vraag heeft..

Met mijn Parrot carkit kon ik overigens zonder problemen de contactpersonen automatisch van de Radar (ook mango) overnemen.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

07-11-11
      Bij mij ook met een Parrot CK3100 icm HTC 7Pro.
      Maar standaard synct ie het hele adresboek, ik weet niet of je daar nog dingen kunt uitsluiten?

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      789 Reacties

08-11-11
      Bij klanten met een ingebouwde Toyota, Lexus, en Mazda carkit werkte het ook prima. En vanzelfsprekend met Parrot (-; Lijkt erop dat WP7 erg goed met carkits samenwerkt.

Zonder Wrijving geen Glans.....