Logo
Venster sluiten
InSided Media

• N95 firmware update (V 12.0.013)

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 16 tot 30 van de 30

1 2

• Jurgh
      Net begonnen
      22 Reacties

02-08-07
      Na het unbranden heb je cker geen garantie van vodavone meer? Maar alle softwaren die bij de N95 hoort zit er dan nog wel op?

• dorpsgek
      Net begonnen
      48 Reacties

17-08-07
      Ik heb een N95 sinds 1 week en ben een beetje aan het aftasten wat er mogelijk is allemaal.

Hij is t-mobile gelockt en ik wil ook heel graag de firmwire update doen maar dan moet ik hem unlocken. Ik vrees dat dan de garantie vervalt of zit ik mis ?

Verder wilde ik weten of je net als bijv bij mijn vorige toestel ( MDA )een andere ROM kan installeren?

Als Iemand wat meer weet zou ik graag horen.

p.s Cool phone trouwens

• sanderious
      Nieuw Lid
      1 Reacties

05-09-07
      Oorspronkelijk geplaatst door yabbanoname

k heb m laten unlocken (kingmobilephone) en geupgrade via de Nokia Suite naar de v12 software.
      Geen issues (ja, de unlock actie leek initieel te falen door 2x "code error" te geven, echter later bleek dat de unlock zn werk had gedaan, een Orange simkaartje ging gewoon werken (t was een Vodaphone lock)

Komt met de upgrade de simlock terug? Zo ja, wat heb je er aan gedaan?

Zelf heb ik een Orange UK-telefoon gekocht die unlocked is. Ik voorkom graag dat de simlock ook terug komt als ik de update draai ;-)

Ik hoor het graag van je.

• dorpsgek
      Net begonnen
      48 Reacties

13-09-07
      Is het mogelijk om mijn t-mobile nokia n95 te kunnen updaten met deze firmwireupdate zonder simlock eraf te halen?

• Hielke
      Hielke's schermafbeelding
      Net begonnen
      44 Reacties

14-09-07
      Kijk even op Nokia - Nokia on the Web -> Europa (niet NL) en vindt daar firmware update (incl. Voda & T-Mobile locked product code) naar V12+ !!! dit is incl. update software dus niet via de PC suite.

PS eerst even back-upje naar je SD kaartje draaien en batterij lader erbij houden (anders doet de update software het niet )

Nordic ID PL3000 www.nordicid.com
      ultimate mobile tool
      BT/UMTS/GPRS/WLan/BT/1D&2Dbarcodes/RF-ID!
      WIN CE6.0

Nokia N95 V12.0.013
      Route66 V7

• speedbeertje
      Net begonnen
      1 Reacties

17-09-07
      Hoi Hielke,

Als ik dit doe heb ik dan de nederlandse versie?

• humaxbeginner
      Nieuw Lid
      2 Reacties

29-09-07
      Beste Nokia N95 gebruiker,

De update naar mijn Nokia N95 is als volgt gegaan.

Vantevoren had ik V11

Ik heb mijn telefoon aan de pc-suite gehangen met internet erbij

Plots gaf mijn icoon-telefoon aan dat er een update beschikbaar was voor de nokia n95.
      Trouwens dit is de NL versie
      (Ik heb T-mobile als provider)

Ik besloot vandaag de update naar V12 te doen en het ging probleemloos. Ik heb dit wel via de Pc-suite gedaan.
      Mijn data was verloren dus de telefoonnummers, sms berichten etc... maar ik had vantevoren een backup geamaakt dus ook dat ging goed.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, maar besef wel dat het niet zonder risico gaat, dus zorgt dat je een volle batterij hebt.

Oh ja, de telefoon is een stukkkk sneller geworden. GPS, menu, etc
      Good Luck !!

Giovanni

• Dominator
      VERBANNEN GEBRUIKER
      3 Reacties

20-10-07
      Volgens een gebruiker op Howard Forums staat er een update voor de N95 bij Nokia in de planning.
      De verwachte Firmware v20.x heeft oa de Ngage software die de N81 ook heeft, de Music Store Apllicatie en een verbetering van de Wlan software.

Howard Forums

• Ghozd
      Ghozd's schermafbeelding
      Member for Life
      2.814 Reacties

21-10-07
      De betreffende update staat inderdaad geplant voor ergens in November. Wanneer weet ik niet precies, maar november is wel in de planning. Ik heb er al beelden van gezien op een N95 8GB en het ziet er echt super gelikt uit. Ik had wel het idee dat de nieuwe rom is gebaseerd op meer verkopen. Dus de music store, en een games center waar natuurlijk voor de games betaald moet gaan worden.

Paul

[URL="http://www.mobilityminded.com"]Sr. News & Review Editor @ MobilityMinded[/URL]

• Frane
      Nieuw Lid
      1 Reacties

04-12-07
      Hee allemaal, ik heb de update gedaan en het werkt prima. Ging ook goed met PC Suite. Ik ben alleen een Vito Metronoom kwijt. Als ik het opnieuw installeer krijg ik de melding 'geldigheid certificaat verstreken'. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb de oude software al verwijderd, nieuwe aangeschaft maar werkt allemaal niet. Ik vermoed dat het toch aan de instellingen van de telefoon ligt. Bedankt alvast!
      Frane

• cuneytkocak
      Nieuw Lid
      3 Reacties

10-12-07
      Ik snap er niets van hoor. Ik heb de updater maar als ik naar updates zoek vindt ie de update dat er al op zit namelijk 11.0.026. Help?!

• aevries
      aevries's schermafbeelding
      Member for Life
      2.910 Reacties

10-12-07
      Jij hebt vast een branded toestel, bijv. Vodafoon. Zo ja, dan ben je afhankelijk van de provider die de update vrijgeeft. Heb je een unbranded toestel, dan doe je denk ik iets fout.

• nveghel2
      Nieuw Lid
      1 Reacties

02-01-08
      ik heb een n95 maar krijg geen tom tom of route 66 geinstalleerd niet met interne of externe gps op ijn oude spv 600c met windows mobile werkte tt perfect kan iemand mijn een tip geven waar te zoeken naar de goede software??

• aevries
      aevries's schermafbeelding
      Member for Life
      2.910 Reacties

02-01-08
      Oorspronkelijk geplaatst door nveghel2

ik heb een n95 maar krijg geen tom tom of route 66 geinstalleerd niet met interne of externe gps op ijn oude spv 600c met windows mobile werkte tt perfect kan iemand mijn een tip geven waar te zoeken naar de goede software??

Wat denk je van PDA-shop.nl, Tomtom, Mediamarkt, Dixons, Dynabite, Smartphoneshop.nl, The phonehouse.

Ik zou zeggen, genoeg keus!!!

• n95gebruiker
      Nieuw Lid
      1 Reacties

04-06-08
      wie kan mij alles stap voor stap uitleggen hoe ik aan de nieuwe update van nokia n95 kom
      v12 dus!
      en de site waar ik hem kan afhalen

1 2