Logo
Venster sluiten
InSided Media

• TT Navigator 6 op HW6915

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 15 van de 68

1 2 3 4 5

• T830
      T830's schermafbeelding
      Net begonnen
      2 Reacties

Thread starters
      29-09-06
      Heeft er al iemand ervaringen met het gebruiken/installeren van navigator 6 op een HW 6915 NL. overweeg er een aan te schaffen (en te wachten op de beschikbaarheid van de sw only versie van navigator 6) maar wil eerst weten of het werkt. of moet ik gewoon niet moeilijk doen en de "oude versies (navigator 5 + maps of europe) kopen.

• Grimson
      Net begonnen
      9 Reacties

01-10-06
      Ik moet eerlijk bekennen dat ik de illegale versie van TomTom6 geprobeerd heb op een HW6915(US).
      Het pakket leek normaal te werken alleen kon hij geen verbinding maken met de ingebouwde GPS-Tuner.
      Zover ik nog kan herinneren denk ik dat de ingebouwde versie van TomTom5 conficteerd met de geupdrade versie van de GPS software van TT6.
      GPS versie blijft staan op 1.20 dacht ik. Handmatig overschrijven van GPS files lukte niet omdat deze vast in het ROM zitten.

• montfort
      Moderator montfort's schermafbeelding
      Moderator
      5.430 Reacties

01-10-06
      Hij staat op de tomtom.nl website bij ondersteunde toestellen, dan mag je toch wel aannemen dat het gaat werken.

@Grimson
      Dat zo'n illegale beta versie het niet doet is natuurlijk geen reden om te concluderen dat de retail versie het niet gewoon doet, geeft ook meteen aan waarom je beter niet kunt rommellen met illegale versies. Files in ROM zijn trouwens wel te overschrijven.

• Grimson
      Net begonnen
      9 Reacties

01-10-06

@Grimson
      Dat zo'n illegale beta versie het niet doet is natuurlijk geen reden om te concluderen dat de retail versie het niet gewoon doet, geeft ook meteen aan waarom je beter niet kunt rommellen met illegale versies. Files in ROM zijn trouwens wel te overschrijven.

Hmja.. excuus..
      Je hebt gelijk, ik ben nog eens aan het proberen geweest met een andere versie en die doet het wel v6.010 (7720) op dit apparaat.

Alhoewel ik illegale versies niet aanbeveel vond ik het wel handig om het een en ander eens uit te proberen maar kwam dus tot de verkeerde conclusie.

• Yertle4567
      Net begonnen
      5 Reacties

01-10-06
      Ik heb een Ipaq 6915 en sinds vrijdag ook Navigator 6.

Instaleren liep perfect, ik moest even naar buiten lopen voor een goede ontvangst. Eenmaal een keer goed gedraaid heb ik ook binnen prima GPS bereik.

Je hebt hier te maken met een gelukkig man!

Groet'n
      René

• marvin.boogaard
      Net begonnen
      25 Reacties

02-10-06
      Hoi,

Is het ook mogelijk om Route66 oid te installeren, of moet je verplicht Tomtom gebruiken op de 6915?

Hp Ipaq 6340<-->Hp Ipaq hw 6915

• dr_dre1974
      dr_dre1974's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      208 Reacties

04-10-06
      Volgens mij kan je bijna elke navigatie software gebruiken op de 6915.
      Let er wel op dat de applicatie je vierkante scherm moet aan kunnen (240x240).

Suc6

Yes....an HTC TyTn II
      ---------------------

• marvin.boogaard
      Net begonnen
      25 Reacties

04-10-06
      ok, bedankt voor je reactie.
      Ik had toevallig nog gebeld met HP. Een andere navigatiesysteem kan er ook op, maar hp zegt dat tomtom beter is. Waarom dan? Omdat wij dat ondersteunen.....

Overigens.. op www.tomtom.com/gpsnavigation kun je met ongeveer 30% korting tomtom kaarten en tomtom 6 kopen. Dit in combinatie met je voucher.

Hp Ipaq 6340<-->Hp Ipaq hw 6915

• mvipaq
      Net begonnen
      3 Reacties

04-10-06
      Oorspronkelijk geplaatst door Yertle4567

Eenmaal een keer goed gedraaid heb ik ook binnen prima GPS bereik.

Zelfde ervaring; de GPS is goed.
      Even naar buiten, of binnen wat langer wachten; beide werkt.

• rosbaas
      Net begonnen
      19 Reacties

09-10-06
      Maar hoe los ik het op als mijn 6915 zegt dat er geen GPS-apparaat is?

• andremathys
      andremathys's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      134 Reacties

09-10-06
      hoi, dat heb ik ergens gevonden:

HKEY_LOCAL MACHINE>System>CurrentControlSet>GPS Intermediate Driver
      en verander de sleutel van IsEnabled van 1 naar 0

de registry aanpassen!! Werkt bij mij.

(met bv resco file explorer)

Maar checkpoint werk niet meer-> hij gaat wel bij de ingebakken versie tomtom5

Dre

Psion 7.0 - ipaq 5450 - ipaq 6915 - HTC TYTNII - iphone 2G - Iphone 3G - tntyii - HTC HD - htc HD2

• elnino
      Net begonnen
      12 Reacties

11-10-06
      Ik heb tomtom 6 op 6915 geinstalleerd.
      Alleen de geluid is zo zacht zodat ik niet kan horen tijdens het rijden.
      Ik heb de volume op 100% gezet, maar dat helpt ook niet.
      Hoe moet ik het oplossen?

• Ghozd
      Ghozd's schermafbeelding
      Member for Life
      2.814 Reacties

11-10-06
      @elnino
      Welke versie heb je van TomTom 6? (welke build)

Paul

[URL="http://www.mobilityminded.com"]Sr. News & Review Editor @ MobilityMinded[/URL]

• elnino
      Net begonnen
      12 Reacties

11-10-06
      Hoi,
      Versie 6.010

• Ghozd
      Ghozd's schermafbeelding
      Member for Life
      2.814 Reacties

11-10-06
      Het is bekend dat er op dit moment met meerdere devices en versies problemen zijn met het geluid. Ik heb de draadjes niet allemaal zelf gevolgd, maar zoek eens hier op het tomtom forum.
      Ik denk dat daar wel eens wat bruikbaars tussen kan staan..

Paul

[URL="http://www.mobilityminded.com"]Sr. News & Review Editor @ MobilityMinded[/URL]

1 2 3 4 5