Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Bevestiging? hack nodig voor Duitse pre in NL?

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 7 van de 7

• Dick99999
      Dick99999's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      62 Reacties

Thread starters
      23-10-09
      Mijn duitse pre werkte inderdaad niet in NL zonder hack. Het enige dat iets bruikbaar is, is de telefoon. Qua GSM was mijn pre dus inderdaad unlocked. Om te bellen moet je wel eerst ## intikken op het activatie scherm. Verder werkte niets.

Ook nu na de hack, waarmee activeren via WiFi kan, werkt GPRS of 3G niet, althans.....

Ik heb in de data providers database gekeken en het lijkt mij dat een Telfort data abonnement misschien zou kunnen werken. De insteldata daarvoor lijken correct. Voor T-Mobile zijn ze niet correct en dat ondervind ik nu. Er staat overigens een zeer lange lijst van data providers in de pre. Deze is vanuit de pre (nog?) niet toegankelijk zoals op de 680/650.

Heeft iemand de pre met Telfort geprobeerd? Is iemand goed op de hoogte met deze databases zodat ik eventueel een hack zou kunnen proberen?

• aevries
      aevries's schermafbeelding
      Member for Life
      2.910 Reacties

24-10-09
      Waarom zet je er geen WWE rom dan wel een NL rom er op?

• Dick99999
      Is al aardig op weg
      62 Reacties

Thread starters
      24-10-09
      Bestaat die voor de Pre? Kan je eventueel iets van de file naam geven dan zoek ik wel verder. (gaat niet over de 650/680 of Pro)

• aevries
      Member for Life
      2.910 Reacties

24-10-09
      Sorry las het als een pro. Ik zal eens voor je zoeken

• Dick99999
      Is al aardig op weg
      62 Reacties

Thread starters
      24-10-09
      Intussen ben ik een stap verder en heb de data connectie (3g) op tmobile werkend, mede dankzij de vele discussies op forums.precentral.net o.a. A few questions about the German Palm Pre - PreCentral Forums
      Ik vermoed (!) dat de suggesties uit dat onderwerp zelfs de ROM-aanpassing (nauwelijks een hack te noemen, Palm lijkt geheel open met de verstrekking van software) om door het Pre-activatie scherm te komen, overbodig maken..... vraagt nog wel wat uitzoekwerk. Ik ga nu eerst de Y en Q omdraaien, ook daar zijn ze op dat forum mee bezig.

• huplahoi
      huplahoi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.275 Reacties

24-10-09
      heel interessant om te volgen

iPad - iphone 3GS

• aevries
      Member for Life
      2.910 Reacties