Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
Lekker aan het betatesten, en moet zeggen... heerlijk snel ! Keurig, alles werkt het naar behoren tot nu toe... en veeeeel sneller ! Hulde aan Windows 7 ;-)
en wat is het nut van deze post? 
misschien een guide? uitgebreide ervaringen? benchmarks?
gr bram
Ik gebruik de laatste RC (7100), en een goede Guide is hier te krijgen. (Beta key aan te vrgaen bij microsoft, deze werkt gewoon)
How To: Install Windows 7 on HTC Shift [UMPC] | GadgetMix.com!::..
Veranderingen tov bovenstaande guide :
- Shagctrl werkt wel naar behoren (eerst de andere installatie's doen zoals gezegd... en elke keer rebooten.)
Je Win Vista recover partitie blijft gewoon staan, dus ben je klaar met spelen....FN-3 blijven indrukken voor starten en alles wordt weer geinstalleerd.
Nou, wellicht interessant, voordat ik mijn Shift onder mijn hakken leg.
Als ik het koop, welke 7 versie moet ik dan nemen? Er zijn er, neem ik aan meer dan 4 of zo?
Vooral de tablet functionaliteit?
Shift: De grootste miskoop uit mijn 35 jarige trackrecord.
Huib
hallo
ik heb juist een htc shift gekocht maar windows vista was in het spaans....nu heb ik windows 7 geinstalleerd wat gelukt is maar nu is het probleem dat mijn touchscreen niet werkt en de 2 knoppen rechts bovenaan....tevens vind hij geen verbinding met het internet....kan er mij iemand helpen met dit probleem?...alvast bedankt