Logo
Venster sluiten
InSided Media

• HTC Touch Dual Blog deel 2

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 16 tot 24 van de 24

1 2

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

Thread starters
      12-12-07
      Thanx guys voor de opbeurende woorden.
      (en natuurlijk ook voor de puntjes, maar daar ging het me niet om.)
      Zoals gezegd neem ik het commentaar ter harte en ga ermee aan de gang.

Maar voor het draadje zou het nu beter zijn als we inhoudelijk verder gaan op de Touch Dual.

HTC 7Pro

• namruuh
      Net begonnen
      8 Reacties

12-12-07
      Ik ben erg benieuwd naar de volgende delen en het gebruik van de Touch Dual, al wacht ik eigenlijk met smart op de Touch Cruise.

Welk toetsenbord heb je eigenlijk, die met 16 of 20 toetsen?

• dickes
      dickes's schermafbeelding
      Doet lekker mee
      72 Reacties

12-12-07
      Ik heb nog goed foto's van de dual, wil je die hebben?

Dick

• aloysxda
      Is al aardig op weg
      101 Reacties

12-12-07
      Oorspronkelijk geplaatst door namruuh

Ik ben erg benieuwd naar de volgende delen en het gebruik van de Touch Dual, al wacht ik eigenlijk met smart op de Touch Cruise.

Welk toetsenbord heb je eigenlijk, die met 16 of 20 toetsen?

Je bent vooral niet de enige die op de Cruise wacht met smart. Mijn 6515 heb ik net verkocht. Nu merk ik pas wat ik mis..........
      Nog maar even geduld hebben.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

Thread starters
      12-12-07
      Oorspronkelijk geplaatst door dickes

Ik heb nog goed foto's van de dual, wil je die hebben?

Ik had in principe goede foto's geupload, maar in de backoffice leken ze groter. Ook dat zal ik in het vervolg in de gaten houden. Maar ik hou het in het achterhoofd.

HTC 7Pro

• Deco
      Is al aardig op weg
      168 Reacties

13-12-07
      Het is niet nodig het klepje te verwijderen om een softrest uit te voeren...

Je kunt dit eenvoudig(er) doen door de aan en uitknop ingedrukt te houden.

Met vriendelijke groet,
      Deco

• montfort
      Moderator montfort's schermafbeelding
      Moderator
      5.430 Reacties

13-12-07
      Oorspronkelijk geplaatst door Deco

Mijn ervaringen met andere toestellen is dat dit niet altijd meer werkt als een toestel echt hangt. De softreset knop of de batterij verwijderen is dan de enige oplossing. Zolang het toestel nog enige respons geeft is de aan/uit knop wel een betere optie natuurlijk.

• ArjanGr
      ArjanGr's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      56 Reacties

13-12-07
      Hoe zit het met de verschillen tussen de gewone touch en de dual? Is hij (veel) dikker? en is het scherm echt een stuk kleiner? Hoe bevalt dat in de praktijk?

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

Thread starters
      13-12-07
      Oorspronkelijk geplaatst door Deco

Dat is echt uit. En daarna zet je hem weer aan.
      Het is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar de softreset button is toch wel gemakkelijker. Zoals montfort terecht aangeeft heb je ook situaties dat ie daar niet meer op reageert. De reset knop biedt dan de enige uitweg.

Oorspronkelijk geplaatst door ArjanGr

Hoe zit het met de verschillen tussen de gewone touch en de dual? Is hij (veel) dikker? en is het scherm echt een stuk kleiner? Hoe bevalt dat in de praktijk?

Ik heb zelf de Touch gehad. Persoonlijk vind ik de extra dikte wel meevallen, hij is nog geen 2mm dikker.(15,8 tov 13,9mm). Hij is ook 3mm smaller dan de Touch (55 tov 58mm)) De dikte merk ik weinig van. De lengte merk je helaas wel. Hij is bijna een cm langer: 107 tov 99,9mm. Voor een broekzak scheelt dat wel. Althans, ik merk de telefoon vaak op, terwijl ik met de Touch eigenlijk nooit in de gaten had dat ie in mijn zak zat.

En op je vraag over het display: Het is dat je er nu over had. Ik heb echt opgezocht of het werkelijk zo was, het was mij nog niet eens opgevallen

HTC 7Pro

1 2