Roel,
Uitstekende review, waarin duidelijk wordt gemaakt, dat dit toestel tot de absolute top behoort. Ik heb zelf nog zitten twijfelen tussen de HTC Desire en de HTC HD2. Het is uiteindelijk de HTC HD2 geworden, omdat voor Android nog geen
Pocket Informant beschikbaar is. Voor mij is deze PIM-applicatie een
must, want ben gewoon een Time Management freaq.
Desalniettemin ben ik met de HTC HD2 zéér tevreden. Fantastisch groot scherm, handig want ik heb dan zelden mijn leesbril nodig, en ook lekker snel. Tegelijkertijd bij de aankoop van m'n HTC HD2 heb ik voor mijn vrouw een HTC Legend gekocht. Dus met Android heb ik ook al goed kunnen spelen. En ik moet zeggen, fantastisch hoe flitsend alles werkt. Ik geloof je dan ook graag, dat de HTC Desire nog véél sneller is, gezien zijn krachtigere processor tov de HTC Legend.
Daarnaast is er voor Android absoluut veel meer op de Marketplace verkrijgbaar als op de Windows Marketplace. Wat een verschil. Ook dit zou een goede reden kunnen zijn om een Android device aan te schaffen. Deze HTC Desire lijkt me momenteel het beste Android device wat je kunt krijgen. Een echt Top toestel !