Logo
Venster sluiten
InSided Media

• HTC Desire met HTC Sense review (Android)

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 15 van de 64

1 2 3 4 5

• Roel
      Roel's schermafbeelding
      Redactielid
      7.943 Reacties

Thread starters
      16-04-10
      De HTC Desire is de grotere broer van de HTC Legend en draait eveneens op het Android OS. De Desire heeft een groter scherm, meer geheugen, snellere processor en een iets zwaardere batterij. Lees in onze review hoe de Desire het ervan af heeft gebracht terwijl wij deze afgelopen dagen flink hebben gebruikt.

Hele artikel

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

16-04-10
      Thx Roel, hier zat ik op te wachten! Ik ga hem eens doorlezen en daarna beslissen of ik hem ga halen.

HTC Titan

• B.N.D. Nottrot
      B.N.D. Nottrot's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      233 Reacties

16-04-10
      Thnx, eindelijk de review!

PS. Heb je de HD-link voor de filmpjes?

Like my post? Rate it!
      Proud HTC Desire owner

*I cannot be held responsible for paraphrasing others.

• marijn26
      marijn26's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      61 Reacties

16-04-10
      Zit nog steeds te twijfelen tussen de Desire en de Xperia X10. Ok de X10 heeft (nog) geen android 2.1. Maar wel betere multimedia mogelijkheden.
      Heb hem in de winkel al even uitgeprobeerd en alles loopt ook daar heerlijk soepel ondanks de minder snelle processor.

• Barolo
      Barolo's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      132 Reacties

16-04-10
      Goede review. Ik ga deze met stip op mijn verlanglijst zetten.

• Barwin
      Net begonnen
      26 Reacties

16-04-10
      Heb 'm nu een dikke week en kan niet anders dan uiterst tevreden erover zijn. Geweldig toestel! Voor diegene die twijfelen: niet doen en gewoon kopen.

• paledo
      Is al aardig op weg
      149 Reacties

16-04-10
      Toch nog een keer de vraag stellen. Kan ik mijn Agenda (Outlook 2007) op Windows 7 synchroniseren met de Desire?

De Touch HD valt de laatste tijd steeds vaker spontaan uit en ik twijfel nog heel erg over welke telefoon de HD moet gaan opvolgen. De telefoon wordt vooral zakelijk gebruikt (mail, agenda)

• B.N.D. Nottrot
      B.N.D. Nottrot's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      233 Reacties

16-04-10
      Oorspronkelijk geplaatst door marijn26

Zit nog steeds te twijfelen tussen de Desire en de Xperia X10. Ok de X10 heeft (nog) geen android 2.1. Maar wel betere multimedia mogelijkheden.
      Heb hem in de winkel al even uitgeprobeerd en alles loopt ook daar heerlijk soepel ondanks de minder snelle processor.

Wat bedoel je? Ze hebben beiden dezelfde Qualcomm Snapdragon QSD8250 1000mhz processor.

De verschillen zijn:
      Desire - X10
      576RAM - 256RAM
      512ROM - 1024ROM
      AMOLED - Transfl. TFT
      24bit/pixel - 18bit/pixel
      480x800 - 480x854
      3,7" scherm - 4" Scherm
      Android 2.1 (Flan) - Android 1.6 (Donut)

Like my post? Rate it!
      Proud HTC Desire owner

*I cannot be held responsible for paraphrasing others.

• Vanstra
      Vanstra's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.252 Reacties

16-04-10
      Ik zal vanavond de review even doorlezen.
      Ik zit te twijfelen tussen de HTC Desire of de Motorola Milestone.
      Een luxe keuze

iPhone4 32Gb - iMac 21,5" 3,06Mhz - Macbook Pro 13" 2011 - iPad 64Gb Wifi

• psbb
      psbb's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.305 Reacties

16-04-10
      Ik heb hem nu ook een week in gebruik. Gewoon een top toestel. Wat ik raar vind dat je als verbeter punt de kleur aanhaalt. Dit is een puur persoonlijk iets. De zilveren variant vind ik niet mooi. Maakt het device er echter niet beter of slechter door.
      Voor de rest een prima review.

• Barolo
      Barolo's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      132 Reacties

16-04-10
      Oorspronkelijk geplaatst door paledo

Toch nog een keer de vraag stellen. Kan ik mijn Agenda (Outlook 2007) op Windows 7 synchroniseren met de Desire?

De Touch HD valt de laatste tijd steeds vaker spontaan uit en ik twijfel nog heel erg over welke telefoon de HD moet gaan opvolgen. De telefoon wordt vooral zakelijk gebruikt (mail, agenda)

Ja, er schijnt hier speciaal een programma voor meegeleverd te worden.

Nothing left to be Desire(d)

• paledo
      Is al aardig op weg
      149 Reacties

16-04-10
      Oorspronkelijk geplaatst door Barolo

Ja, er schijnt hier speciaal een programma voor meegeleverd te worden.

Dat zou geweldig nieuws zijn. Met Vista was het op te lossen via Google Calender Sync maar dat werkt niet op Windows 7.

• Roel
      Roel's schermafbeelding
      Redactielid
      7.943 Reacties

Thread starters
      16-04-10
      Alle video op Mobilyz is ook te vinden op ons YouTube kanaal: www.youtube.com/mobilyzed

• ADHD2
      ADHD2's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      73 Reacties

16-04-10
      @psbb ben het helemaal met je eens, vanavond de Desire besteld op pdashop en ik het na lang overwegen ook voor de bruine gekozenom de simpele reden dat ik hem mooier vind dan de zilveren.............
      verders weer een topreview

• Sjo
      Sjo's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      372 Reacties

17-04-10
      Roel,

Uitstekende review, waarin duidelijk wordt gemaakt, dat dit toestel tot de absolute top behoort. Ik heb zelf nog zitten twijfelen tussen de HTC Desire en de HTC HD2. Het is uiteindelijk de HTC HD2 geworden, omdat voor Android nog geen Pocket Informant beschikbaar is. Voor mij is deze PIM-applicatie een must, want ben gewoon een Time Management freaq.

Desalniettemin ben ik met de HTC HD2 zéér tevreden. Fantastisch groot scherm, handig want ik heb dan zelden mijn leesbril nodig, en ook lekker snel. Tegelijkertijd bij de aankoop van m'n HTC HD2 heb ik voor mijn vrouw een HTC Legend gekocht. Dus met Android heb ik ook al goed kunnen spelen. En ik moet zeggen, fantastisch hoe flitsend alles werkt. Ik geloof je dan ook graag, dat de HTC Desire nog véél sneller is, gezien zijn krachtigere processor tov de HTC Legend.

Daarnaast is er voor Android absoluut veel meer op de Marketplace verkrijgbaar als op de Windows Marketplace. Wat een verschil. Ook dit zou een goede reden kunnen zijn om een Android device aan te schaffen. Deze HTC Desire lijkt me momenteel het beste Android device wat je kunt krijgen. Een echt Top toestel !

1 2 3 4 5