Zoals jullie allen weten gaat het Telfort-netwerk over op het KPN-netwerk. Nu zou je verwachten iedereen blij! Betere en constantere dekking voor de Telfort abbonnees.
Zo werd ik vandaag verrast door het feit dat ik al een hele tijd niet bereikbaar was, moest tel nog omzetten naar het KPN-netwerk.
Ik ben sceptisch...
Ik heb een paar maanden terug m'n Telfort abbonnement verlengt vanwege de ondersteuning van EDGE. Dit werkte erg goed en er was duidelijk verschil te zien/merken in snelheid vergeleken met het (langzamere) GPRS.
Nu vindt ik het niet erg dat er nu UMTS aan de Telfort klanten wordt aangeboden, maar hoe gaat men dat doen met EDGE? Naar wat ik begrijp ondersteunen ze dit dadelijk niet.
Ik heb een toestel dat EDGE ondersteund, maar geen UMTS. Ze beloven hier een oplossing voor te vinden d.m.v. aanbiedingen...
Wat zullen deze aanbiedingen inhouden? Een vergelijkbaar toestellen als de Qtek S200, die UMTS ondersteunen zijn er niet veel van. Deze Windows based toestellen zijn over het algemeen de duurdere toestellen en er zal waarschijnlijk dus een aardig bedrag bij gedaan moeten worden. Ik heb hier toch niet omgevraagd? Doen Telfort/KPN er niet verstandiger aan een langere periode een passende aanbieding aan te bieden čn EDGE te blijven ondersteunen?
Weet iemand hier er al meer over? Bij voorbaat sorry als ik dubbel post.